Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

T.C. Mersin Valiliği
T.C. Mersin Valiliği
T.C. Mersin Valiliği
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz İzin Vekalet Durumları Valilik Birimleri Resmi İlan Portalı Basın Kuruluşları Listesi Kent Özeti Mevzuat İl Umumi Hıfzıssıhha Kurulu Kararları İl Protokol Listesi Tarihçe
  • MERSİN
    Şehrimiz Kent Özeti Tarih Kültür Turizm Nüfus Ekonomi Eğitim Tarım
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Resmi Yazışma Kılavuzu Kamu Hizmet Standartları Yatırımlar PERDİS-Performans Değerlendirme Sistemi Bilgi İşlem Arıza Takip ve Malzeme İstek Formları E-İmza Akıllı Kart Okuyucu Başvuru İşlemleri E-İçişleri EBYS, E-Otoban, E-Belediye, KEP Toplam Kalite Yönetimi Yerel Projeler
  • GÜNDEM
    Haberler Validen Haberler Duyurular İlanlar Basın Açıklamaları
  • İLETİŞİM
°C
8
Temmuz2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
      • Mersin Valisi
      • Vali Yardımcıları
        • Dr. Mehmet Ali ÖZKAN
        • Mehmet YAVUZ
        • Kadir OKATAN
        • İrfan DEMİRÖZ
        • Murat Çağrı ERDİNÇ
        • Ahmet Gazi KAYA
        • Nevzat ŞENGÖK
        • Mehmet SOĞUKPINAR
        • Turgay GÜLENÇ
      • Kaymakamlar
        • Akdeniz : Zeyit ŞENER
        • Bozyazi :Tuncay TOPSAKALOĞLU
        • Çamlıyayla : Veli AVCI
        • Erdemli : Aydın TETİKOĞLU
        • Mezitli : Turgay GÜLENÇ
        • Mut : İsa UĞUR
        • Silifke : Abdullah ASLANER
        • Tarsus : Mehmet Ali AKYÜZ
        • Toroslar : Mehmet SOĞUKPINAR
        • Yenişehir : Nevzat ŞENGÖK
    • İzin Vekalet Durumları
    • Valilik Birimleri
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü
      • Protokol Şube Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
      • Avrupa Birliği ve Dış İlişkiler Bürosu
    • Resmi İlan Portalı
    • Basın Kuruluşları Listesi
    • Kent Özeti
    • Mevzuat
      • Valilik Genelgeleri
      • Koronavirüs Genelgeleri
      • Genel Emirler
      • Yönergeler
    • İl Umumi Hıfzıssıhha Kurulu Kararları
      • 2024-1 Nolu Karar
      • 2023-2 Nolu Karar
      • 2023-1 Nolu Karar
      • 2022-06 Nolu Karar
      • 2022-05 Nolu Karar
      • 2022-04 Nolu Karar
      • 2022-03 Nolu Karar
      • 2022-02 Nolu Karar
      • 2022-01 Nolu Karar
      • 2021-38 Nolu Karar
      • 2021-37 Nolu Karar
      • 2021-36 Nolu Karar
      • 2021-35 Nolu Karar
      • 2021-34 Nolu Karar
      • 2021-33 Nolu Karar
      • 2021-32 Nolu Karar
      • 2021-31 Nolu Karar
      • 2021-30 Nolu Karar
      • 2021-29 Nolu Karar
      • 2021-28 Nolu Karar
      • 2021-27 Nolu Karar
      • 2021-26 Nolu Karar
      • 2021-25 Nolu Karar
      • 2021-24 Nolu Karar
      • 2021-23 Nolu Karar
      • 2021-22 Nolu Karar
      • 2021-21 Nolu Karar
      • 2021-20 Nolu Karar
      • 2021-19 Nolu Karar
      • 2021-18 Nolu Karar
      • 2021-17 Nolu Karar
      • 2021-16 Nolu Karar
      • 2021-15 Nolu Karar
      • 2021-14 Nolu Karar
      • 2021-13 Nolu Karar
      • 2021-12 Nolu Karar
      • 2021-11 Nolu Karar
      • 2021-10 Nolu Karar
      • 2021-9 Nolu Karar
      • 2021-8 Nolu Karar
      • 2021-7 Nolu Karar
      • 2021-6 Nolu Karar
      • 2021-5 Nolu Karar
      • 2021-4 Nolu Karar
      • 2021-3 Nolu Karar
      • 2021-2 Nolu Karar
      • 2021-1 Nolu Karar
      • 2020-1 Nolu Karar
      • 2020-2 Nolu Karar
      • 2020-3 Nolu Karar
      • 2020-4 Nolu Karar
      • 2020-5 Nolu Karar
      • 2020-6 Nolu Karar
      • 2020-7 Nolu Karar
      • 2020-8 Nolu Karar
      • 2020-9 ve 10 Nolu Karar
      • 2020-11 Nolu Karar
      • 2020-12 ve 13 Nolu Karar
      • 2020-15 Nolu Karar
      • 2020-16 Nolu Karar
      • 2020-17 Nolu Karar
      • 2020-18 Nolu Karar
      • 2020-19 Nolu Karar
      • 2020-20 Nolu Karar
      • 2020-21 Nolu Karar
      • 2020-22 Nolu Karar
      • 2020-23 Nolu Karar
      • 2020-24 Nolu Karar
      • 2020-25 Nolu Karar
      • 2020-26 Nolu Karar
      • 2020-27 Nolu Karar
      • 2020-28 Nolu Karar
      • 2020-29 Nolu Karar
      • 2020-30 Nolu Karar
      • 2020-31 Nolu Karar
      • 2020-32 Nolu Karar
      • 2020-33 Nolu Karar
      • 2020-34 Nolu Karar
      • 2020-35 Nolu Karar
      • 2020-36 Nolu Karar
      • 2020-37 Nolu Karar
      • 2020-38 Nolu Karar
      • 2020-39 Nolu Karar
      • 2020-40 Nolu Karar
      • 2020-41 Nolu Karar
      • 2020-42 Nolu Karar
      • 2020-43 Nolu Karar
      • 2020-44 Nolu Karar
      • 2020-45 Nolu Karar
      • 2020-46 Nolu Karar
      • 2020-47 nolu Karar
      • 2020-48 Nolu Karar
      • 2020-49 Nolu Karar
      • 2020-50 Nolu Karar
      • 2020-51 Nolu Karar
      • 2020-52 Nolu Karar
      • 2020-53 Nolu Karar
      • 2020-54 Nolu Karar
      • 2020-55 Nolu Karar
      • 2020-56 Nolu Karar
      • 2020-57 Nolu Karar
      • 2020-58 Nolu Karar
      • 2020-59 Nolu Karar
      • 2020-60 Nolu Karar
      • 2020-61 Nolu Karar
      • 2020-62 Nolu Karar
      • 2020-63 Nolu Karar
      • 2020-64 Nolu Karar
      • 2020-65 Nolu Karar
      • 2020-66 Nolu Karar
      • 2020-67 Nolu Karar
      • 2020-68 Nolu Karar
      • 2020-69 Sayılı Karar
      • 2020-70 Nolu Karar
      • 2020-71 Sayılı Karar
      • 2020-72 Sayılı Karar
      • 2020-73 Nolu Karar
      • 2020-74 Nolu Karar
      • 2020-75 Nolu Karar
      • 2020-76 Nolu Karar
      • 2020-77 Nolu Karar
      • 2020-78 Nolu Karar
      • 2020-79 Nolu Karar
      • 2020-80 Nolu Karar
      • 2020-81 Nolu Karar
      • 2020-82 Nolu Karar
      • 2020-83 Nolu Karar
      • 2020-84 Sayılı Karar
      • 2020-85 Nolu Karar
      • 2020-86 Nolu Karar
      • 2020-87 Nolu Karar
      • 2020-88 Nolu Karar
      • 2020-89 Nolu Karar
      • 2020-90 Sayılı Karar
      • 2020-91 Nolu Karar
      • 2020-92 Nolu Karar
      • 2020-93 Nolu Karar
      • 2020-94 Nolu Karar
      • 2020-95 Nolu Karar
      • 2020-96 Nolu Karar
      • 2020-97 Nolu Karar
      • 2020-98 Nolu Karar
      • 2020-99 Nolu Karar
      • 2020-100 Nolu Karar
      • 2020-101 Nolu Karar
      • 2020-102 Nolu Karar
      • 2020-103 Nolu Karar
      • 2020-104 Nolu Karar
      • 2020-105 Nolu Karar
      • 2020-106 Nolu Karar
      • 2020-107 Nolu Karar
      • 2020-108 Nolu Karar
      • 2020-109 Nolu Karar
      • 2020-110 Nolu Karar
      • 2020-111 Nolu Karar
      • 2020-112 Nolu Karar
      • 2020-113 Nolu Karar
    • İl Protokol Listesi
    • Tarihçe
      • Görev Yapmış Valilerimiz
      • Hükümet Konağı Tarihçesi
  • MERSİN
    • Şehrimiz
    • Kent Özeti
    • Tarih
    • Kültür Turizm
    • Nüfus
    • Ekonomi
    • Eğitim
    • Tarım
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
    • Resmi Yazışma Kılavuzu
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Yatırımlar
    • PERDİS-Performans Değerlendirme Sistemi
    • Bilgi İşlem Arıza Takip ve Malzeme İstek Formları
    • E-İmza Akıllı Kart Okuyucu Başvuru İşlemleri
    • E-İçişleri EBYS, E-Otoban, E-Belediye, KEP
      • E-içişleri EBYS Entegre Kurumlar
      • E-Otoban Projesine Entegre Kurumlar
      • E-Belediye Projesini Kullanan Belediyeler
      • KEP Adresleri
    • Toplam Kalite Yönetimi
      • Kalite Politikamız
      • Misyonumuz
      • Vizyonumuz
      • Organizasyon Şeması
      • KYS Dökümanları
      • Müdürlükler
        • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
        • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
        • İdare ve Denetim Müdürlüğü
        • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
        • İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü
        • Protokol Şube Müdürlüğü
        • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
        • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
        • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
        • AB ve Dış İlişkiler Bürosu
        • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
        • Özel Kalem Müdürlüğü
        • İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
        • İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğü
    • Yerel Projeler
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Validen Haberler
    • Duyurular
    • İlanlar
    • Basın Açıklamaları
  • İLETİŞİM
 

VALİ ALİ HAMZA PEHLİVAN, TARIM VE KIRSAL KALKINMAYI DESTEKLEME KURUMU(TKDK) IPARD III PROJE DESTEKLERİ LANSMAN TOPLANTISINA KATILDI 

25.04.2024
 
Valimiz Ali Hamza Pehlivan, Tarım ve Kırsal Kalkınmayı Destekleme Kurumu (TKDK) IPARD III Proje Destekleri Lansman Toplantısına katıldı.
 
Suphi Öner Öğretmenevi’nde saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunması ile başlayan programda TKDK tanıtım videosunun izlenmesinin ardından toplantıda konuşma yapan Vali Pehlivan; “İlimizde, her gün her hafta tarım ve tarımla ilgili bir hususu muhakkak ele alıyoruz. Değerlendirmeler,analizler yaptığımız, bilgi alışverişinde bulunduğumuz toplantılar gerçekleştiriyoruz. Ağırlıklı olarak da hep beraber alanda olmaya çalışıyoruz. Alanda tarımsal faaliyetlerin takibini ve muhtelif tespitleri yerinde yapmayı da çok önemsiyoruz. Yaşanan sıkıntıları, beklentileri, yerinde tespit edip değerlendirmek üzere bütün ilgili birimlerimizle, mesai arkadaşlarımızla birlikte sahada olma gayreti içerisindeyiz.” 
 
“Çiftçimiz Nerede Biz de Orada!” diyoruz. Neden böyle söylüyoruz? Çünkü emektar çiftçilerimiz, tarımsal faaliyetlerle birlikte; ki buna hayvancılık, arıcılık, balıkçılık faaliyetlerinin hepsini dahil ederek ifade ediyoruz; alın teri ve emek ortaya koyuyorlar. Ürün üreterek bu ürettikleri ürünleri kıymetlendirmeye çalışıyorlar. Devletimiz adına bize düşen ortaya konulan bu emeğin karşılığını bulmasını sağlamaktır. Bu konuda devletimizin, devletimiz adına başta Tarım ve Orman Bakanlığı’mızın çok çeşitli destekleri, teşvikleri, projeleri var. Bunların bir bölümü ulusal nitelikte bir bölümü de uluslararası iş birliği niteliğinde olan proje destek uygulamalarıdır.”
 
“TKDK bunlar içerisinde ayrı bir yer tutuyor. Kuruluşunun gerçekleştiği 2011 yılından bugüne kadar Mersin İlimiz de dahil 42 İlimizde 25 binin üzerinde proje desteklendi, milyarlarca lira kaynak kullanıldı, binlerce kişiye istihdam sağlandı, Günümüzde pergel genişletildi ve ülkemiz genelinde 81 ilimizin tamamında TKDK projeleri uygulanmaya başlandı.”
 
Mersin İlimizde 2011-2016 yılları IPARD- I ve 2017-2023 yılları IPARD- II programları kapsamında 486 projeye destek verildiğini söyleyen Vali Pehlivan konuşmasının devamında; “Bu projelerin bir kısmının işlemleri devam etmekte olup büyük ölçüde tamamına yakını hayata geçirilmiştir. Bu yatırımların toplam değeri bugünün rakamları ile ifade edecek olursak 3,6 milyar TL’dir.” 
 
“Hibelerin puanlamasına göre projeden projeye değişmekle birlikte hibelerin önemli bir kısmının destek oranı %50 ile 70 arasında değişebiliyor. 40 yaş altı gençlerimize ve kadın yatırımcılara ayrı ilave puanlar verilmek suretiyle hibe destekleri de oransal olarak daha fazladır. Ağırlıklı hibe destekli olmak üzere toplamda 3,6 milyarlık yatırım hacmi ortaya çıkmıştır.” 
 
Bu yatırımlarla yaklaşık 5 bin insanımız istihdam edilmiştir.
“İlimiz genelinde, özellikle de bu projeler üretildiği, geliştirildiği, hayata geçirildiği noktalarda 5 bin ilave istihdam sağlanmıştır. Süreç içerisinde projelerimizin hayata geçtiği noktalara ziyaretler yapıyoruz. Verilen desteklerin karşılığını bulduğunu ve çarkların döndüğünü, ürünlerin değerlendiğini, katma değerinin arttığını, entegre tesislerde özellikle iç piyasada ve ihracata yönelik ürünlerin geliştirildiği, mevcut ürünleri paketlendiği, pazarlandığı işletmeleri yakından gördüğümüzde inanın çok çok mutlu oluyoruz.” dedi. 
 
IPARD III Kapsamında Yeni Projeler Geliştirerek Mersin’imize Kırsal Kalkınma Sahasında Değer Katmaya Devam Etmeliyiz
 
Vali Pehlivan sözlerinin devamında; “Toplam 248 milyon Avroluk çağrının 1. başlıktaki payı 66 milyon Avro ki burada tarım ve balıkçılık ürünlerinin işletmesi ve pazarlanmasıyla ilgili fiziki varlıklara yönelik projelerin geliştirilmesi hedeflenmektedir.”
 
“Vatandaşlarımız 444 85 85 TKDK yardım masamızdan faydalanabilecekleri gibi bürolarımızın kapıları da sonuna kadar açıktır. “
 
“Bu çağrı proje teslim sürelerini takip etmemiz gerekiyor. ‘Çiftçimiz nerede biz oradayız’ anlayışıyla ağırlıklı olarak alana çıkmak suretiyle vatandaşlarımızı bilgilendirmeler yapıyoruz. Görevli arkadaşlarımıza kırsal mahallere, tarımsal faaliyet yapılan alanlara ve konulara bizzat nüfuz etmeleri talimatını vermiş durumdayız.” 
“Görevli arkadaşlarımız, çiftçilerimizi ihtiyaç duydukları konularda gerektiği şekilde bilgilendireceklerdir. Bununla birlikte TKDK görevlilerimiz sürekli sahada olacak ve Tarım ve Orman İl Müdürlüğümüz ile koordinasyon içerisinde, ziraat odalarımızla, ziraat mühendisleri odalarımızla, birliklerimizle, kooperatiflerimizle, meslek kuruluşlarımızla, İlçelerde Kaymakamlarımızla muhakkak iletişim içerisinde bu süreci yöneteceğiz.” ifadelerini kullandı. 
 
Vali Pehlivan; “TKDK kurulduğundan bugüne kadar en fazla destek alan ve en fazla proje üreten İllerden birisi olan Mersin İlimiz, yeni çağrı döneminde de geçmişteki seviyesinin üzerine çıkması için çalışacağız. Proje yapmış olmak için proje değil; gerçekten yerini bulan, katma değer oluşturacak, çiftçimizin ekonomisine, aile ekonomisine, İlimizin ve ülkemizin ekonomisine katkı sağlayacak, katma değer oluşturacak yatırımları hayata geçireceğiz.”
 
 “Tarım ve Orman Bakanlığımızın diğer kalkınma destekleri içinde TKDK aracılığıyla sunmuş olduğu destekleri yakından takip edeceğiz. Bu tanıtım toplantılarını bu maksatla yapıyoruz.” dedi. 
 
Vali Pehlivan sözlerinin sonunda; “Gerek 1. Çağrı döneminde ve diğer çağrı dönemlerinde maksimum düzeyde bu desteklerden İl olarak faydalanacağımıza inanıyorum. Nitekim geçmiş dönemler bunun referansıdır. Bugüne kadar yapılan bütün yatırımların ve bundan sonra yapılacak yatırımların başta faydalanıcıları olmak üzere İlimize, ülkemize hayırlı ve uğurlu olmasını, başarılı neticeler getirmesini temenni ediyorum.” 
 
“Bu vesileyle bu projelerin ülkemiz genelinde olduğu gibi İlimizde de başta çiftçilerimiz olmak üzere yatırımcılarımızla buluşmasına, desteklerini esirgemeyen Sayın Cumhurbaşkanımız başta olmak üzere Sayın Tarım ve Orman Bakanımıza, Tarım ve Orman Bakanlığımızın tüm birimlerine ve bu bağlamda da özellikle Tarım ve Kırsal Kalkınmayı Destekleme Kurumumuza, bundan sonra katkı ve emeği geçecek olan bütün kişi kurum, kuruluşlara ve emektar çiftçilerimize, üreticilerimize, girişimcilerimize teşekkür ediyor, hayırlı uğurlu olmasını diliyorum.” dedi.
 
Programda; TKDK Başkanlığı adına İç Denetim Koordinatörü Mesut Ekmekçi, TKDK Mersin İl Koordinatörü Beytullah Uygur, TKDK Proje Yönetim Koordinatörü Deniz Saklavcı da konuşma gerçekleştirdiler.
 
Programın sonunda Vali Pehlivan, TKDK Ipard II kapsamında destek alan 12 girişimciye temsili çek takdiminde bulundu.
 
Toplantıya; Vali Yardımcısı Dr. Mehmet Ali Özkan, Yenişehir Kaymakamı Nevzat Şengök, Silifke Kaymakamı Abdullah Aslaner, Orman Bölge Müdürü Mustafa Yalçın, İl Tarım ve Orman Müdürü Erdem Karadağ, tarım sektöründe faaliyet gösteren oda,birlik ve kooperatiflerin temsilcileri ile çok sayıda çiftçimiz, girişimcimiz katıldı.
 
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • Erişebilirlik
  • Kullanım ve Gizlilik
  • Resmi Gazete
  • Resmi İlan Portalı
T.C. MERSİN VALİLİĞİ Akkent Mahallesi Hüseyin Okan Merzeci Bulvarı No:662 P.K. : 33160 Yenişehir / MERSİN
0324 341 1023
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız