Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

T.C. Mersin Valiliği
T.C. Mersin Valiliği
T.C. Mersin Valiliği
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz İzin Vekalet Durumları Valilik Birimleri Resmi İlan Portalı Basın Kuruluşları Listesi Kent Özeti Mevzuat İl Umumi Hıfzıssıhha Kurulu Kararları İl Protokol Listesi Tarihçe
  • MERSİN
    Şehrimiz Kent Özeti Tarih Kültür Turizm Nüfus Ekonomi Eğitim Tarım
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Resmi Yazışma Kılavuzu Kamu Hizmet Standartları Yatırımlar PERDİS-Performans Değerlendirme Sistemi Bilgi İşlem Arıza Takip ve Malzeme İstek Formları E-İmza Akıllı Kart Okuyucu Başvuru İşlemleri E-İçişleri EBYS, E-Otoban, E-Belediye, KEP Toplam Kalite Yönetimi Yerel Projeler
  • GÜNDEM
    Haberler Validen Haberler Duyurular İlanlar Basın Açıklamaları
  • İLETİŞİM
°C
14
Aralık2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
      • Mersin Valisi
      • Vali Yardımcıları
        • Dr. Mehmet Ali ÖZKAN
        • Mehmet YAVUZ
        • Ali Murat KAYHAN
        • Faik ARICAN
        • İrfan DEMİRÖZ
        • Murat Çağrı ERDİNÇ
        • Ahmet Gazi KAYA
      • Kaymakamlar
        • Anamur : Kemal DURU
        • Akdeniz : Zeyit ŞENER
        • Bozyazi :Tuncay TOPSAKALOĞLU
        • Çamlıyayla : Veli AVCI
        • Erdemli : Aydın TETİKOĞLU
        • Gülnar : İsmail ŞANAL
        • Mezitli : Turgay GÜLENÇ
        • Mut : Osman ÇELİKKOL
        • Silifke : Abdullah ASLANER
        • Tarsus : Mehmet Ali AKYÜZ
        • Toroslar : Mehmet SOĞUKPINAR
        • Yenişehir : Nevzat ŞENGÖK
    • İzin Vekalet Durumları
    • Valilik Birimleri
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü
      • Protokol Şube Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
      • Avrupa Birliği ve Dış İlişkiler Bürosu
    • Resmi İlan Portalı
    • Basın Kuruluşları Listesi
    • Kent Özeti
    • Mevzuat
      • Valilik Genelgeleri
      • Koronavirüs Genelgeleri
      • Genel Emirler
      • Yönergeler
    • İl Umumi Hıfzıssıhha Kurulu Kararları
      • 2024-1 Nolu Karar
      • 2023-2 Nolu Karar
      • 2023-1 Nolu Karar
      • 2022-06 Nolu Karar
      • 2022-05 Nolu Karar
      • 2022-04 Nolu Karar
      • 2022-03 Nolu Karar
      • 2022-02 Nolu Karar
      • 2022-01 Nolu Karar
      • 2021-38 Nolu Karar
      • 2021-37 Nolu Karar
      • 2021-36 Nolu Karar
      • 2021-35 Nolu Karar
      • 2021-34 Nolu Karar
      • 2021-33 Nolu Karar
      • 2021-32 Nolu Karar
      • 2021-31 Nolu Karar
      • 2021-30 Nolu Karar
      • 2021-29 Nolu Karar
      • 2021-28 Nolu Karar
      • 2021-27 Nolu Karar
      • 2021-26 Nolu Karar
      • 2021-25 Nolu Karar
      • 2021-24 Nolu Karar
      • 2021-23 Nolu Karar
      • 2021-22 Nolu Karar
      • 2021-21 Nolu Karar
      • 2021-20 Nolu Karar
      • 2021-19 Nolu Karar
      • 2021-18 Nolu Karar
      • 2021-17 Nolu Karar
      • 2021-16 Nolu Karar
      • 2021-15 Nolu Karar
      • 2021-14 Nolu Karar
      • 2021-13 Nolu Karar
      • 2021-12 Nolu Karar
      • 2021-11 Nolu Karar
      • 2021-10 Nolu Karar
      • 2021-9 Nolu Karar
      • 2021-8 Nolu Karar
      • 2021-7 Nolu Karar
      • 2021-6 Nolu Karar
      • 2021-5 Nolu Karar
      • 2021-4 Nolu Karar
      • 2021-3 Nolu Karar
      • 2021-2 Nolu Karar
      • 2021-1 Nolu Karar
      • 2020-1 Nolu Karar
      • 2020-2 Nolu Karar
      • 2020-3 Nolu Karar
      • 2020-4 Nolu Karar
      • 2020-5 Nolu Karar
      • 2020-6 Nolu Karar
      • 2020-7 Nolu Karar
      • 2020-8 Nolu Karar
      • 2020-9 ve 10 Nolu Karar
      • 2020-11 Nolu Karar
      • 2020-12 ve 13 Nolu Karar
      • 2020-15 Nolu Karar
      • 2020-16 Nolu Karar
      • 2020-17 Nolu Karar
      • 2020-18 Nolu Karar
      • 2020-19 Nolu Karar
      • 2020-20 Nolu Karar
      • 2020-21 Nolu Karar
      • 2020-22 Nolu Karar
      • 2020-23 Nolu Karar
      • 2020-24 Nolu Karar
      • 2020-25 Nolu Karar
      • 2020-26 Nolu Karar
      • 2020-27 Nolu Karar
      • 2020-28 Nolu Karar
      • 2020-29 Nolu Karar
      • 2020-30 Nolu Karar
      • 2020-31 Nolu Karar
      • 2020-32 Nolu Karar
      • 2020-33 Nolu Karar
      • 2020-34 Nolu Karar
      • 2020-35 Nolu Karar
      • 2020-36 Nolu Karar
      • 2020-37 Nolu Karar
      • 2020-38 Nolu Karar
      • 2020-39 Nolu Karar
      • 2020-40 Nolu Karar
      • 2020-41 Nolu Karar
      • 2020-42 Nolu Karar
      • 2020-43 Nolu Karar
      • 2020-44 Nolu Karar
      • 2020-45 Nolu Karar
      • 2020-46 Nolu Karar
      • 2020-47 nolu Karar
      • 2020-48 Nolu Karar
      • 2020-49 Nolu Karar
      • 2020-50 Nolu Karar
      • 2020-51 Nolu Karar
      • 2020-52 Nolu Karar
      • 2020-53 Nolu Karar
      • 2020-54 Nolu Karar
      • 2020-55 Nolu Karar
      • 2020-56 Nolu Karar
      • 2020-57 Nolu Karar
      • 2020-58 Nolu Karar
      • 2020-59 Nolu Karar
      • 2020-60 Nolu Karar
      • 2020-61 Nolu Karar
      • 2020-62 Nolu Karar
      • 2020-63 Nolu Karar
      • 2020-64 Nolu Karar
      • 2020-65 Nolu Karar
      • 2020-66 Nolu Karar
      • 2020-67 Nolu Karar
      • 2020-68 Nolu Karar
      • 2020-69 Sayılı Karar
      • 2020-70 Nolu Karar
      • 2020-71 Sayılı Karar
      • 2020-72 Sayılı Karar
      • 2020-73 Nolu Karar
      • 2020-74 Nolu Karar
      • 2020-75 Nolu Karar
      • 2020-76 Nolu Karar
      • 2020-77 Nolu Karar
      • 2020-78 Nolu Karar
      • 2020-79 Nolu Karar
      • 2020-80 Nolu Karar
      • 2020-81 Nolu Karar
      • 2020-82 Nolu Karar
      • 2020-83 Nolu Karar
      • 2020-84 Sayılı Karar
      • 2020-85 Nolu Karar
      • 2020-86 Nolu Karar
      • 2020-87 Nolu Karar
      • 2020-88 Nolu Karar
      • 2020-89 Nolu Karar
      • 2020-90 Sayılı Karar
      • 2020-91 Nolu Karar
      • 2020-92 Nolu Karar
      • 2020-93 Nolu Karar
      • 2020-94 Nolu Karar
      • 2020-95 Nolu Karar
      • 2020-96 Nolu Karar
      • 2020-97 Nolu Karar
      • 2020-98 Nolu Karar
      • 2020-99 Nolu Karar
      • 2020-100 Nolu Karar
      • 2020-101 Nolu Karar
      • 2020-102 Nolu Karar
      • 2020-103 Nolu Karar
      • 2020-104 Nolu Karar
      • 2020-105 Nolu Karar
      • 2020-106 Nolu Karar
      • 2020-107 Nolu Karar
      • 2020-108 Nolu Karar
      • 2020-109 Nolu Karar
      • 2020-110 Nolu Karar
      • 2020-111 Nolu Karar
      • 2020-112 Nolu Karar
      • 2020-113 Nolu Karar
    • İl Protokol Listesi
    • Tarihçe
      • Görev Yapmış Valilerimiz
      • Hükümet Konağı Tarihçesi
  • MERSİN
    • Şehrimiz
    • Kent Özeti
    • Tarih
    • Kültür Turizm
    • Nüfus
    • Ekonomi
    • Eğitim
    • Tarım
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
    • Resmi Yazışma Kılavuzu
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Yatırımlar
    • PERDİS-Performans Değerlendirme Sistemi
    • Bilgi İşlem Arıza Takip ve Malzeme İstek Formları
    • E-İmza Akıllı Kart Okuyucu Başvuru İşlemleri
    • E-İçişleri EBYS, E-Otoban, E-Belediye, KEP
      • E-içişleri EBYS Entegre Kurumlar
      • E-Otoban Projesine Entegre Kurumlar
      • E-Belediye Projesini Kullanan Belediyeler
      • KEP Adresleri
    • Toplam Kalite Yönetimi
      • Kalite Politikamız
      • Misyonumuz
      • Vizyonumuz
      • Organizasyon Şeması
      • KYS Dökümanları
      • Müdürlükler
        • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
        • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
        • İdare ve Denetim Müdürlüğü
        • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
        • İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü
        • Protokol Şube Müdürlüğü
        • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
        • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
        • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
        • AB ve Dış İlişkiler Bürosu
        • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
        • Özel Kalem Müdürlüğü
        • İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
        • İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğü
    • Yerel Projeler
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Validen Haberler
    • Duyurular
    • İlanlar
    • Basın Açıklamaları
  • İLETİŞİM
 

VALİ ALİ HAMZA PEHLİVAN BAŞKANLIĞINDA, 14. ULUSLARARASI TURUNÇGİL KONGRESİ BASIN BİLGİLENDİRME TOPLANTISI GERÇEKLEŞTİRİLDİ

25.10.2022
Valimiz Ali Hamza Pehlivan başkanlığında; Tarım ve Orman Bakanlığı’nın himaye ve destekleriyle Mersin İlimizde Valiliğimiz, Mersin Büyükşehir Belediyesi, Ulusal Turunçgil Konseyi, Çukurova Üniversitesi, Akdeniz İhracatçı Birlikleri, Uluslararası Bahçe Bitkileri Topluluğu, Uluslararası Turunçgil Topluluğu işbirliği ile 06-11 Kasım 2022 tarihleri arasında Ülkemizde ve İlimizde ilk kez yapılacak olan 14. Uluslararası Turunçgil Kongresi’nin basın bilgilendirme toplantısı gerçekleştirildi
.
Uluslararası Turunçgil Kongresi dolayısıyla düzenlenen toplantıya, KKTC Başkonsolosu Zalihe Mendeli, Uluslararası Turunçgil Konseyi Başkan Vekili Kemal Kaçmaz, Bilim Kurulu Başkanı Prof. Dr. Bilge Yılmaz, Kongre Başkanı Prof. Dr. Okan Kaya, Mersin Ticaret Odası Yönetim Kurulu Başkanı Ayhan Kızıltan, Mersin Yatırımcı İş İnsanları Derneği Başkanı Coşkun Doğmuş, Akdeniz İhracatçılar Birliği’ni temsilen Mustafa Karagöz ve kongreye katkı sağlayan kurumların temsilcileri katıldı.
 
BN Hotel’de düzenlenen toplantı, tanıtım filmi ile başlayıp Ulusal Turunçgil Konseyi Başkan Vekili Kemal Kaçmaz’ın süreci anlatan sunumu ile devam etti.
 
Vali Pehlivan toplantıda yaptığı konuşmasında; Son verilere göre dünya genelinde 140 milyon tonun üzerinde turunçgil üretildiğini, bunun yaklaşık 5,5 milyon tonunun Türkiye’de, bunun da 1,5 milyon tonunun Mersin'de üretildiğini, bu kongrenin Mersin İlimizde yapılıyor olmasının bu bağlamda çok anlamlı olduğunu vurguladı.
 
“1960’lı yıllara kadar uzanan Amerika Birleşik Devletleri'nde bir sempozyum şeklinde başlayıp sonrasında değişik ülkelerde dört yılda bir yapılan kongrenin 14’üncüsü Ülkemiz Türkiye'de ve ev sahibi olarak da Mersin İlimizde yapılıyor. Turunçgil ürünleri portakal, mandalina, limon, greyfurt gibi meyvelerden oluşuyor ve içerdiği C vitamini, bol miktarda mineral ve lif sayesinde insan sağlığı açısından da ziyadesiyle önemli bir ürün. Tüketimi dünya genelinde çok yaygın. Öyle ki 140 ülkede narenciye üretimi yapılıyor. Elimizdeki son verilere göre dünya genelinde 140 milyon tonun üzerinde narenciye üretiliyor. Bunun yaklaşık 5,5 milyon tonu da Türkiye'mizde üretiliyor. Sahip olduğumuz bu üretim hacmiyle dünyada 8., Avrupa'da da 2. sıradayız. 

Türkiye'deki üretime veya Türkiye içindeki dağılıma baktığımızda da Mersin ilimizin gerçekten çok büyük bir üretim payına sahip olduğunu görüyoruz. Örneğin, Türkiye'de yaklaşık 1,5 milyon ton civarında limon üretimi var. Bunun yüzde 55'i, 850 ton civarında limon üretimi ilimizde yapılıyor. Gene portakal, greyfurt, mandalina gibi ürünlerde de ya ikinci ya da üçüncü sıradayız. 
 

Dolayısıyla bu kongrenin Mersin İlimizde yapılıyor olmasında, turunçgil üretiminde sahip olduğumuz üretim hacminin, üretim rekoltesinin ve üretim kapasitesinin büyük bir rolü vardır. Kongreye, bilim insanlarının katılımı olacak. 1000 civarında  bildirinin bu kongre vesilesiyle paylaşılacağını biliyoruz. Kongreler malumunuz sektöre katkı sağlamak için yapılıyor. Sektörün bilimsel yaklaşımlarla, ortaya konan çalışmalarla, daha da profesyonel yapıya kavuşturulması gıda sağlığı şartlarından tutun, üretim şartlarından, pazarlama şartlarına, pazara ulaşma süreçlerine kadar bu çalışmalar teorik bazda da ortaya konuluyor. Bu bilgileri paydaşlarına ulaştırmak suretiyle tarladan sofraya kadar uzanan sürecin daha da verimli, etkin hale getirilmesine önemli katkılar sunuyor.
 
Bu kongremize Tarım ve Orman Bakanlığımız destek veriyor. Bu vesileyle başta Sayın Bakanımız olmak üzere Bakanlığımıza şükranlarımızı sunuyorum. Kendisi de Uluslararası Turuncu Konseyi üyesi olan Bitkisel Üretim Genel Müdürümüz, Valiliğimiz, bağlı kurumlarımız, belediyelerimiz, odalarımız bu süreçte önemli destekler verdi. Bilimsel boyutuyla da Çukurova Üniversitesi ve Ziraat Fakültesi ağırlıklı olmak üzere oradaki bilim insanlarımız destek sağladı. Kendilerine teşekkür ediyorum. Hep birlikte ev sahipliği yapacağız. Burada değişik ülkelerden gelen katılımcıları hep birlikte ağırlayacağız. Bir yandan bilimsel çalışmalar ortaya koyulurken bir yandan da hem ülkemizin hem de kongreye ev sahipliği yapacak olan Mersin İlimizin belli başlı tarihi, turistik ve doğal güzellikleri gösterilerek tanıtımı yapılacak, kongrenin bu bağlamda tanıtıma katkısı olacak.” dedi.
 
Kongrenin ardından Narenciye Festivalini yapacaklarını hatırlatan Vali Pehlivan, konuşmasının devamında “Kongre 11 Kasımda bitecek. Hemen arkasından da Narenciye Festivali başlayacak. Bir faaliyet diğer faaliyeti de aslında desteklemiş olacak. Bilimsel çalışmalar, uluslararası bir kongre ve devamında da gene halkımızın katılımıyla, geniş katılımlı bir festivalle güzel bir final yapılacağına inanıyoruz ki bunun planlamasını da hep birlikte yaptık. Bu süreçte başından beri emeği olan Uluslararası Turunçgil Konseyi Başkanlığına, Kemal beye ve ekibine, Bilim Kurulumuza tabii teşekkür ediyorum. Önceki dönem Hazine ve Maliye Bakanımız Lütfi Elvan beyi, benden önceki Sayın Valimizi de bu vesileyle şükranla anıyorum. Hasılı emeği geçen bütün kişi ve kurumlara herkese, basın mensuplarına teşekkür ediyor, bütün halkımızı bu etkinliklere davet ediyoruz.” ifadelerini kullandı.

Vali Pehlivan'ın konuşmasının ardından kongre paydaşı oda ve birlik temsilcileri ile kongre bilim kurulu üyeleri söz alarak, duygu ve düşüncelerini ifade etti, hazırlık süreci ile ilgili bilgiler verdi.
 
Vali Pehlivan ve diğer konuşmacıların katılımcıların sorularını yanıtlamasının ardından toplantı sona erdi.
 
Turunçgil dünyasının en prestijli organizasyonu olarak kabul edilen, ilki 1968’de Amerika Bileşik Devletleri’nde yapılan ve her 4 yılda bir dünyanın farklı ülkelerinde düzenlenen “Uluslararası Turunçgil Kongresi” Türkiye’de ve Mersin İlimizde ilk kez düzenlenecektir.
 
Tüm dünyadan danışman, üretici ve bilim insanlarının katılacağı ‘Uluslararası Turunçgil Kongresi’ne yaklaşık 60 ülkeden 2 bin 500’e yakın katılımcı bekleniyor. Turunçgil ürünlerine ilişkin olarak 1000’in üzerinde bildiri ve sunumun yapılması, teknik gezilerin düzenlenmesi planlanıyor.
 
 
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • Erişebilirlik
  • Kullanım ve Gizlilik
  • Resmi Gazete
  • Resmi İlan Portalı
T.C. MERSİN VALİLİĞİ Akkent Mahallesi Hüseyin Okan Merzeci Bulvarı No:662 P.K. : 33160 Yenişehir / MERSİN
0324 341 1023
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız
  • Erişilebilirlik Menüsü (Ctrl + y)

    Erişilebilirlik Menüsü Ctrl + y ile açılır
  • Metni sesli okur
  • Metin satırları arasındaki boşluğu artırır
  • Bağlantıları renkli arka planla vurgular
  • Metin boyutunu artırır
  • Tüm metni sola hizalar
  • Daha büyük bir imleç kullanır
  • Okumayı kolaylaştırmak için yatay bir kılavuz ekler
  • Okuma alanını vurgulamak için maske ekler
  • Disleksi dostu bir yazı tipi uygular
  • Renk kontrastını artırır
  • Renk doygunluğunu kaldırır
  • Renk doygunluğunu azaltır
  • Renk doygunluğunu artırır
  • Tüm resimleri ve arka plan resimlerini gizler
  • Tüm erişilebilirlik ayarlarını sıfırlar.